![]() |
Hírek |
Váci Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Váci Polgármesteri Hivatal
Szervezési és Tájékoztatási Osztály
Informatikus
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony idõtartama:
határozatlan idejû közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidõ
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11.
A közszolgálati tisztviselõk képesítési elõírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltõje által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet, 21. Informatikai feladatkör
A munkakörhöz tartozó fõbb tevékenységi körök:
- A rendszeradminisztrátori feladatok ellátása elsõsorban Microsoft Windows kliens/szerver környezetben
- Felhasználói jogosultságok kezelése
- Csoportházirendek kialakítása, karbantartása, felügyelete
- Munkaállomások és szoftverek telepítésének kidolgozása, végrehajtása
- Hálózati nyomtatók és szkennerek üzembe helyezése, menedzselése
- Munkaállomások és szerverek frissítéseinek ütemezése és felügyelete
- Vírus és spam védelem felügyelete, felmerülõ problémák kezelése
- Backup/Recovery feladatok felügyelete, végrehajtása
Ellátandó feladatok:
- A Polgármesteri Hivatalban mûködõ informatikai infrastruktúra üzemeltetése, felmerülõ hardver-szoftver problémák megoldása
- Üzemelõ eszközök, szoftverek folyamatos felügyelete hibamegelõzés érdekében, valamint a frissítéseik elõkészítése, végrehajtása
- Részvétel az új eszközök, alkalmazások bevezetésének tesztelésében és végrehajtásában
- Felhasználók technikai támogatása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselõk jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvõképesség,
• Büntetlen elõélet,
• Minimum középfokú végzettség
- Windows 7 és Windows 10, illetve Microsoft Office csomag (Word, Excel) kiváló ismerete
- Windows Server 2016 alapszolgáltatásainak magas szintû ismerete (AD, GPO, DNS, DHCP, Fájl és Print szerver, WSUS, WDS/MDT)
- Alapvetõ hálózati ismeretek (TCP/IP, DNS, DHCP, WLAN, stb.)
- MS Exchange 2016 adminisztrációs ismeretek
- I. besorolási osztályban: Felsõoktatásban szerzett mûszaki, informatikai, informatikatanár, számítástechnika tanár szakképzettség; vagy felsõoktatásban szerzett szakképzettség és ügyvitelszervezõ, informatikus, programtervezõ, programozó, rendszerszervezõ felsõfokú szakképesítés
- II. besorolási osztályban: Középiskolai informatikai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés
- Csoportmunkában történõ kiváló együttmûködés képesség, megbízhatóság, pontosság, gyorsaság, pro-aktivitás, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs képesség, hatékony munkavégzés, önállóság, gyors tanulási képesség, precizitás, rendszerszemlélet
- szakmai angol – szövegértés szinten
Elõnyt jelentõ kompetenciák:
- Felsõoktatásban szerzett informatikai végzettség
- Önkormányzati ASP-rendszerben szerzett tapasztalat-1 év alatti szakmai tapasztalat
- Információbiztonsági tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, a közszolgálati tisztviselõkrõl szóló 2011. évi CXCIX. törvény 5. mellékletében foglalt adattartalommal,
• Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
• Sikeres pályázat esetén 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy feladóvevény másolata,
• Motivációs levél.
A munkakör betölthetõségének idõpontja: 2019.április 02.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 10.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Deákné dr. Szarka Anita nyújt, a 27/513-434 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Váci Polgármesteri Hivatal címére történõ megküldésével (2600 Vác, Március 15. tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplõ azonosító számot: 81-111/2019. , valamint a munkakör megnevezését: Informatikus.
vagy
• Elektronikus úton Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ részére a jegyzo@varoshaza.vac.hu E-mail címen keresztül
vagy
• Személyesen: Deákné dr. Szarka Anita jegyzõ, Pest megye, 2600 Vác, Március 15. tér 11. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésrõl személyes meghallgatást követõen a jegyzõ dönt. Személyes meghallgatásra csak a benyújtott pályázatok alapján alkalmasnak ítélt jelöltek esetében kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. április 01.
Feladó: Városháza